O nas
Polityka jakości
Priorytetowym celem działalności naszego biura jest dostarczanie profesjonalnych usług księgowych, kadrowych i doradczych. Żeby jak najlepiej wywiązywać się z powierzonych nam zadań, przyjęliśmy do realizacji następujące cele jakościowe:
- ciągłe rozwijanie wiedzy i kompetencji
- stabilny rozwój i doskonalenie oferty usług
- stworzenie klimatu zespołowej współpracy z poszanowaniem indywidualności oraz suwerennego punktu widzenia
- kształtowanie świadomości pracowników pod kątem odpowiedzialności za wykonaną pracę
- partnerskie, długotrwałe relacje z Klientami oparte na rzetelności i wzajemnym zaufaniu
- dbałość o przejrzystą i wiarygodną komunikację zewnętrzną i wewnętrzną
- analiza poziomu satysfakcji Klientów oraz przewidywanie i wyprzedzanie ich oczekiwań
- rozbudowa nowoczesnego zaplecza technicznego, pozwalającego stosować najnowsze technologie
- wdrożenie systemu jakości zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2008 (międzynarodowa norma określająca wymagania, które powinien spełniać system zarządzania jakością w organizacji), a także systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji ISO 27001 (międzynarodowa norma standaryzująca systemy zarządzania bezpieczeństwem informacji)